SiamtownUS SIAMTOWN US | CLASSIFIED ADS. | YELLOWPAGES | WEBBOARD | CONTACT    siamtownus facebook siamtownus classifield facebook siamtownus twitter

Contact Advertising : 1.800.494.1798
หน้าแรกเว็บบอร์ด  |  สมัครสมาชิก  |  หัวข้อล่าสุด  |  รายชื่อสมาชิก  |  ค้นหา

SiamtownUS Forum >> Thai People In USA >> ร่วมแสดงความคิดเห็น พูดคุย แลกเปลี่ยน ความรู้ ประสบการณ์ทั่วไป >> Unieke Info & populaire Lava Markeer deze Nike Air Max 90
Unieke Info & populaire Lava Markeer deze Nike Air Max 90
ผู้โพสต์ หัวข้อ
lynnlee

Newbie

Posted: 3/16/2016 7:51:01 PM

Meestal vitrines de nike air max goedkoop de levendige zwart-wit dambord pic, verwijzend naar de picknick dekens. Meestal beschikt de binnenzool een pastel-printer en een papier plaat merk. Als je hoopt te blijven extatische dit voorjaar kunt dan u deze taak met deze bereiken. Hoofd op over aan de meeste Nike detailhandelaar vandaag voor u te vergrendelen in uw pair.
Meestal de Nike Air Max 90 is weer bijgewerkt voor zomer 2015, om de reden dat klassieke runner is geherinterpreteerd in een levendige palet met hete Lava/Dark Grey-Black-Light botweefsel. Die enigszins doet denken aan een sublte infrarood variatie, het ontwerp is eigenlijk gedefinieerd door de ingewikkeld geweven onderdelen heeft ongeveer de teen vak tong mee langs de kraag die eveneens een kenmerkend patroon in tinten van hete Lava samen met donkergrijs toont. Met het ontwerp in feite versterkt door zwarte kleur suède overlays, dop een grijs gekleurde Swoosh en licht Bone decor op de tong en de achterkant van de base.
Tijdens de viering van 25 jaar vanaf de Air Max 90 lijkt Nike te worden terug te keren de OG infrarood kleur manieren die verscheen voor het eerst rond de populaire Nike runner. Maar het is niet alleen het verschijnt in hun traditionele leer en nylon bovendeel bovenste, het lijkt erop dat Nike ook de schoen heeft een bovenste hyperfuse met Velcro ommanteling kunt vrijgeven. De nieuwe release tijd voor de Nike Air Max 90 OG is "Infrarood" ingesteld op 29 mei, die op een donderdag. Im houden van mijn vingers overtrof dat ik ben in staat om de handen op deze trappen, bovendien omdat ze echt leuk om te controleren, maar ook omdat ze een echt grote stuk van sneaker historische verleden. En aangezien ik in 1990 geboren ben, hetzelfde jaar deze schoen vrijgegeven, is het uitsluitend recht dat ik ons een paar grijpen.
Ik ben blij dat die nike air max 90 hyperfuse besloten om vrijlating vaak de OG colorway van de Nikr air max 90 in de viering van het is de 25e verjaardag, was het belangrijk. Bent u van plan op het grijpen sommige of bent u niet een fan van de bijzondere schoen?

Copyright @ SiamtownUS.com 2011 DMG Forums 3.2