SiamtownUS SIAMTOWN US | CLASSIFIED ADS. | YELLOWPAGES | WEBBOARD | CONTACT    siamtownus facebook siamtownus classifield facebook siamtownus twitter

Contact Advertising : 1.800.494.1798
หน้าแรกเว็บบอร์ด  |  สมัครสมาชิก  |  หัวข้อล่าสุด  |  รายชื่อสมาชิก  |  ค้นหา

SiamtownUS Forum >> ข้อตกลงและเงื่อนไขในการใช้ เว็บบอร์ด >> กฎ กติกา มารยาท ข้อตกลงและเงื่อนไขในการใช้ เว็บบอร์ด >> weekendtrip alleen
weekendtrip alleen
ผู้โพสต์ หัวข้อ
Banning

Intermediate

Posted: 9/20/2019 12:35:10 AM

Hij ontdekte de non-profit Breathe Utah en vroeg of hij geld kon inzamelen voor de organisatie. In een onoffici?le race pingelde hij vrienden en familie om hem te helpen geld in te zamelen voor voltooide rondes op de pieken. Het eerste jaar, in 2012, verzamelde hij $ 5.000.

“Ik ben naar Salt Lake City geweest om deel te nemen aan de RUFA-evenementen sinds ze officieel RUFA waren. In eerste instantie rende Jared Grandeur Peak op en neer om aandacht te krijgen voor lokale luchtkwaliteitsgroepen. Enkele vrienden gingen een paar rondjes met hem mee - niemand van ons kon hem meer bijhouden! ''Zei Nelson. Na een paar jaar werd RUFA geformaliseerd en uitgebreid naar verschillende Nike Air Max Command Femme locaties en evenementen in Utah, Colorado en Chamonix, Frankrijk. Klimevenementen werden ook gecre?erd. Elk evenement ondersteunt een regionale organisatie die zich bezighoudt Nike Air Max 2017 Damen met wetgeving en onderwijs voor luchtkwaliteit en gezondheid.

Vervolgt Nelson, "Misschien is de grootste weerspiegeling van zijn karakter dat Jared deze evenementen cre?erde als een hulpmiddel om zijn gemeenschap te motiveren om beter betrokken te zijn bij kritieke milieukwesties. Hij doet het niet om lofbetuigingen of aandacht voor zichzelf te krijgen, maar om de naald op een zinvolle manier te verplaatsen. Hij doet veel meer dan de meesten zouden weten. Jared is gepassioneerd over het verminderen van de impact van huizen, inclusief het bouwen van een nul-nul huis en advies over talloze andere verbouwingen en nieuwbouw. Het verminderen van zijn impact op de planeet is van cruciaal belang voor Jared, en Nike Air Max 90 Damen hij wil het pad vrijmaken voor anderen om dit ook gemakkelijk te kunnen doen. "

In 2011 besloten Jared en Mindy hun toenmalige huis weer op te bouwen tot zonne-energie en positieve energie, wat betekent dat het meer energie produceert dan wat erin wordt verbruikt. “Ik raakte ge?nteresseerd in netto-nul wonen, omdat Nike Air Max Thea Damen de Salt Lake Valley in de winter vaak de slechtste luchtkwaliteit in de natie heeft. Het is moeilijk om hier te wonen en er niet aan te denken. De meeste mensen die erover nadenken, klagen erover. Ik wilde nog een stap verder gaan. Ik dacht: hoe kan ik mijn huis gebruiken om de energie te cre?ren die ik gebruik? Ik heb het als een technisch probleem afgebroken: hoe kan ik een huis ontwerpen waar het niet veel energie nodig heeft? Hoe kan ik die energie Adidas Zx 750 Dames cre?ren? Hoe pak ik mijn energiebehoeften aan? We verbruiken allemaal energie in ons leven, ''zei Campbell.

“We zeiden dat Adidas Zx Flux Femme het project pas zou zijn voltooid als we het hadden verzameld en gemeten hoe we het hebben gedaan. Een jaar later verzamelden we de gegevens en werkten we samen met Utah Clean Energy [, nog een non-profit] om de boodschap met een breed publiek te delen. Ik organiseerde presentaties en seminars in Salt Lake City, in klaslokalen en waar ik werk aan het betaalbaar bouwen van dit type huis, ''zei Campbell. Na een presentatie zei een ontwikkelaar tegen Campbell dat ze niet wisten dat dit kosteneffectief kon worden gedaan en dat er een markt voor was. Nu, het bedrijf van de ontwikkelaar, Living Zenith, bouwt alleen net-positieve gemeenschappen op, met behulp van de principes van Campbell''s huis. Sindsdien hebben de Campbells Nike Air Presto Damen dit huis in Salt Lake City verkocht, een bestaand huis in het nabijgelegen Park City gekocht en zijn ze bezig hun huis in Park City om te bouwen tot netto positief.

Copyright @ SiamtownUS.com 2011 DMG Forums 3.2