SiamtownUS SIAMTOWN US | CLASSIFIED ADS. | YELLOWPAGES | WEBBOARD | CONTACT    siamtownus facebook siamtownus classifield facebook siamtownus twitter

Contact Advertising : 1.800.494.1798
หน้าแรกเว็บบอร์ด  |  สมัครสมาชิก  |  หัวข้อล่าสุด  |  รายชื่อสมาชิก  |  ค้นหา

SiamtownUS Forum >> ข้อตกลงและเงื่อนไขในการใช้ เว็บบอร์ด >> กฎ กติกา มารยาท ข้อตกลงและเงื่อนไขในการใช้ เว็บบอร์ด >> eerste kind deed mijn
eerste kind deed mijn
ผู้โพสต์ หัวข้อ
Banning

Intermediate

Posted: 9/20/2019 12:16:55 AM

Om het licht uit te drukken, Jared Campbell is een productieve, inspirerende en ingenieuze duursporter en milieuactivist. Onder zijn prestaties is Campbell de enige drievoudige finisher van de Barkley Marathons, hij richtte een trailrunning-evenement op dat schone lucht-initiatieven ondersteunt, en hij heeft een huis herbouwd om netto positief Nike Air Max 2017 Womens te zijn en leert anderen ook hoe het betaalbaar te doen . Als het niet om zijn nederigheid was, zouden misschien meer mensen de breedte van het filantropische klimaatwerk van Campbell kennen, evenals zijn avonturen met zelfdruk.

“Jared werkt op een ander niveau dan de rest van de wereld. Hij balanceert een zeer veeleisende carrière als ingenieur, een niveau van uithoudingsvermogen atletiek van wereldklasse en werk in natuurbehoud en het milieu. Hij slaagt er op de een of andere manier in om dit allemaal te bereiken op dezelfde 24-uur dag waarin de rest van ons leeft, "zei Campbell''s vriend en avontuurlijke partner, Luke Nelson. “Jared staat erom bekend dat hij op vrijdag het werk verlaat en op tijd een enorme prestatie uitschakelt om op maandag aan het werk te gaan, niet slechter voor de slijtage. Ik zou zeggen dat hij waarschijnlijk Nike Air Max 90 Damen meer mijlen en verticaal heeft afgelegd via het licht van een koplamp dan zowat iedereen op de planeet terwijl hij elk beetje leven uit de dag knijpt. "

Campbell''s vroege atletische bezigheden draaiden eigenlijk om rotsklimmen. Hij groeide op in Olympus Cove, aan de oostkant van Salt Lake City, Utah en aan de voet van Mount Olympus, een plaatselijke piek. Een neef introduceerde hem op 12-jarige leeftijd in de sport en hij had al snel een zelfbenoemde ''klimverslaving''. Gedurende de middelbare en middelbare school bezocht hij Rockreation, een klimhal waar de gemeenschap hecht en klein was.

"Ik had niet de normale middelbare schoolervaring. Op het moment dat ik klaar was met academici, zat ik in een auto om te gaan klimmen, ''zei Campbell. “Ik kende iedereen in de sportschool en maakte meteen geweldige vrienden, die meestal ouder Nike Air Max 90 Damen waren dan ik en me onder hun hoede namen. Het stond me toe om te gaan reizen en mijn ouders steunden me erg. ”

Zijn passie vertakte zich als een rotskliminstructeur en routebepaler. Dit bracht hem over de hele VS en overzee - inclusief naar Europa, Thailand en Nieuw-Zeeland - voor klimwerk en avonturen. Al snel breidde zijn klimmen uit naar langere routes en grote bergverbindingen, inspanningen die 20 uur of meer konden duren.

Campbell''s klimmen leidde hem ook naar zijn vrouw, Mindy, een andere uitzonderlijke klimmer en Salt Lake City local. Het paar ontmoette elkaar op de universiteit en, aanvankelijk als vrienden, reisde avontuur een ton om te klimmen in Mexico en rond de VS

''In het begin had ze een relatie met een van mijn vrienden of met iemand anders. De timing is uiteindelijk gelukt, de sterren zijn uitgelijnd en van Nike Air Max 95 Womens het een kwam het ander toen we in El Potrero Chico, Mexico, een beroemd klimgebied, waren. Nu zijn we negen jaar getrouwd '', zei Campbell. Samen hebben het paar twee dochters, een vijfjarige Nike Air Pegasus 83 Womens Phoebe en een driejarige Ruby. “Negen maanden na ons eerste kind deed mijn vrouw, die echt een getalenteerde ultrarunner is, de Bear 100 Mile. Ze zou mensen passeren, borstvoeding geven aan de kant van het pad en hen dan inhalen. De Bear 100 was waarschijnlijk het moeilijkste aan haar - fysiek en ook de emotionele kant van het krijgen en doen van een kind. Ze is de moeilijkste persoon die ik ken. Nu, na ons tweede kind, geeft ze prioriteit aan klimmen met de tijd die ze heeft, ''zei Campbell.

Copyright @ SiamtownUS.com 2011 DMG Forums 3.2