SiamtownUS SIAMTOWN US | CLASSIFIED ADS. | YELLOWPAGES | WEBBOARD | CONTACT    siamtownus facebook siamtownus classifield facebook siamtownus twitter

Contact Advertising : 1.800.494.1798
หน้าแรกเว็บบอร์ด  |  สมัครสมาชิก  |  หัวข้อล่าสุด  |  รายชื่อสมาชิก  |  ค้นหา

SiamtownUS Forum >> ข้อตกลงและเงื่อนไขในการใช้ เว็บบอร์ด >> กฎ กติกา มารยาท ข้อตกลงและเงื่อนไขในการใช้ เว็บบอร์ด >> pluche overgangszone
pluche overgangszone
ผู้โพสต์ หัวข้อ
Banning

Intermediate

Posted: 9/17/2019 11:23:10 PM

Hoewel ik de Challenger ATR 5 niet op zwaar bergterrein kon gebruiken, zag ik dat hij comfortabel bleef in bergomstandigheden.

Het presteert goed op Adidas Tubular Womens onverharde weg. Maar het werkt ook goed voor mij op rotsen, wortels, keien en steile beklimmingen.

Ik zou de ATR 5s zeker dragen tijdens een ultra-afstandsrace. Ik heb vorige modellen van hen in vorige echo gedragen, en het nieuwe model is voor mij niet anders!

Ik ben van plan ze in een aanstaande 50K te dragen, en ik twijfel er niet aan dat het comfortabel zal zijn en goed zal presteren.

Ik voelde dat de ATR 5s licht en snel waren op een breed pad waar ik me echt kon openen. Ik heb nooit het gevoel gehad dat ze me hebben afgeremd.

Ik denk zelfs dat de lichte, verende zolen reageerden en ik was in staat om topsnelheid te bereiken zonder het gevoel te hebben dat mijn benen vermoeid waren.

Zelfs op meer technische single-track, de Challenger ATR 5s waren ideaal voor mij. De ronding van de zool zorgt voor gemakkelijke voorwaartse Asics Gel lyte 3 Damen beweging.

De combinatie van kussen en tractie hielp me om van rotsen en wortels af te duwen. En de grip is geweldig voor bijna elk terrein dat je zou vinden op een normaal parcours.

Nog een 10K en een nieuwe PB geklokt in het weekend. Ik nam 40 seconden van mijn vorige keer maar leed Nike Air Max 270 Mujer ervoor. Vanaf de helft moest ik ongeveer vijf keer stoppen voor een looppauze van 20 seconden omdat mijn benen de rest van mijn lichaam niet konden bijhouden. Het was niet leuk en de meeste van de laatste vier kilometer vroeg ik me af waarom ik mezelf er weer doorheen zou krijgen.

De race was echter niet helemaal zonder hoogtepunten. Toen ik de 8 km-markering naderde, rende een man naast me en zei: "Pardon, hoe lang loop je al?", "Oh, nu ongeveer een jaar", was mijn antwoord. ''Nee, ik bedoelde het vandaag - mijn horloge is gestopt.''

Ik dacht dat Nike Air Max Tavas Femme hij na een beetje vriendelijk gesprek was, maar in feite wilde hij weten of hij klaar was om binnen een uur te eindigen. Het maakte me een paar meter aan het lachen voordat ik terug begon te denken aan hoeveel pijn mijn benen deden, en het liet me zien dat ik voldoende adem had om een Nike Air Max 2016 Femme ??kort gesprek te voeren ... wat meer was dan gezegd kon worden voor de persoon achter me.

Ongeveer een kilometer lang kon ik iemand achter me horen rennen die hijgde als een hond op een warme zomerdag. Uiteraard hadden ze mijn longen en ik had hun benen of vice versa - mijn ademhaling en hartslag leken OK, maar mijn benen wilden me gewoon niet dragen, terwijl deze persoon duidelijk het tegenovergestelde probleem had. Er is een reden waarom ik de bijnaam mus-benen kreeg op school.

Anders dan dat, was de run vrij saai. Geen man met buggy, zwaar zwangere Adidas Zx Flux Damen vrouw of soldaat met enorme rugzak om na te denken of ik ze zou verslaan of niet. Er was ook niet veel steun van de lokale bevolking. Er was de vreemde groep mensen die langs de route was gekomen om hun geliefden aan te moedigen - het zou leuk zijn geweest als ze een paar extra Adidas Eqt Support Adv Mujer gejuich hadden gehad voor alle anderen terwijl ze wachtten op hun naaste en dierbaarste voorbij. Ze zijn tenslotte langs de kant van de weg, ze hebben handen en er is niet veel risico dat ze zonder klappen raken voordat hun tante, broer, moeder, vriend omhoog komt. Kom op mensen - deel de liefde!

Terug aan mijn bureau met pijnlijke benen vandaag ben ik klaar om me aan te melden voor een halve marathon. Ik rationaliseer de pijn nu al omdat ik te snel hardloop met een snelheid van 9 minuten per mijl in plaats van mijn gebruikelijke, constante 10 minuten per mijl en gebrek aan voorbereiding. Als ik nu maar harder kan trainen en langzamer loop, moet de halve marathon een briesje zijn!

Copyright @ SiamtownUS.com 2011 DMG Forums 3.2